Υποψήφιος με το Ποτάμι ο Χάρης Θεοχάρης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Να συμμετέχει στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου ως υποψήφιος με το «Ποτάμι» στη Βʼ Αθηνών αποφάσισε ο πρώην γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης.
Οπαδός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Θεοχάρης ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του μέσω Facebook. Στο μήνυμά του, αναφέρει ότι ο «ρόλος της πολιτικής ηγεσίας μίας σύγχρονης χώρας είναι να εκπονεί το κατάλληλο στρατηγικό σχέδιο για κάθε τομέα και να θέτει τους αντίστοιχους στόχους στη Δημόσια Διοίκηση. Και είναι αποστολή των ανθρώπων που εργάζονται για το Κράτος να πετύχουν τους στόχους αυτούς».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.