Χρυσή Αυγή: Θα καταψηφίσουμε τον μνημονιακό Πρόεδρο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την πρόθεσή της να καταψηφίσει τον κ. Σταύρο Δήμα για την Προεδρία της Δημοκρατίας ανακοίνωσε η Χρυσή Αυγή.
Σε ανακοίνωση που εκδόθηκε από το Γραφείο Τύπου, αναφέρεται ότι «η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Χρυσής Αυγής και οι παρανόμως έγκλειστοι βουλευτές θα καταψηφίσουν τον Μνημονιακό Πρόεδρο της Δημοκρατίας και θα είναι παρόντες στη Βουλή όπως ορίζει το Σύνταγμα των Ελλήνων».
Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι «καμία ελπίδα δεν έχει ο Σαμαράς να συγκεντρώσει 180 βουλευτές και στις επερχόμενες εκλογές ο Λαϊκός Σύνδεσμος θα ενισχυθεί και θα είναι η μοναδική πραγματική Εθνική Αντιπολίτευση».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.