23χρονη ένιωσε δύσπνοια και «έσβησε»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο πένθος έχει βυθιστεί η Αλεξάνδρεια Ημαθίας, μετά τον απροσδόκητο χαμό μιας 23χρονης.

Η κοπέλα ξύπνησε το πρωί της Παρασκευής με έντονη δύσπνοια και κατέρρευσε σχεδόν αμέσως.

Σύμφωνα με το Verianet.gr ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που έσπευσε, τη μετέφερε στο Νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος της άτυχης κοπέλας.

Ως αιτία θανάτου αναφέρεται η ανακοπή, ωστόσο τα ακριβή αίτια αναμένεται να διαπιστωθούν από την ιατροδικαστική εξέταση.

Πηγή: Verianet

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.