42χρονος έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Χειροπέδες πέρασαν σε 42χρονο οδηγό αυτοκινήτου που οδηγούσε με 149 χιλιόμετρα και μεθυσμένος στην Περιφερειακή Θεσσαλονίκης.

Η σύλληψη του 42χρονου αλλοδαπού έγινε τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής 28 Ιουνίου 2026, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης.

Ο οδηγός εντοπίστηκε από το ειδικό ραντάρ της Τροχαίας να κινείται με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 149 χλμ/ώρα, τη στιγμή που το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο στο συγκεκριμένο σημείο του οδικού δικτύου είναι μόλις 60 χλμ/ώρα.

Ο έλεγχος των αστυνομικών αποκάλυψε μια επιπλέον επικίνδυνη παράβαση.

Σε αλκοτέστ που διενεργήθηκε στον 42χρονο, διαπιστώθηκε ότι βρισκόταν υπό την επίδραση οινοπνεύματος.

Ο συλληφθείς οδηγείται αρμοδίως στις εισαγγελικές αρχές.

Πηγή: cnn.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.