«Ανδρέα σ’ ευχαριστώ» – Ξεκίνησε η εκδήλωση για τα 50 χρόνια του ΠΑΣΟΚ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στην εκδήλωση θα απευθύνουν ομιλίες ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης και οι πρώην αρχηγοί του κόμματος Κώστας Σημίτης, Γιώργος Παπανδρέου και Ευάγγελος Βενιζέλος. Παράλληλα, θα τιμηθούν στελέχη που υπέγραψαν την ιδρυτική διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ στις 3 του Σεπτέμβρη του 1974.

Από νωρίς, στον χώρο της εκδήλωσης βρίσκονται γνωστά και ιστορικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ, καθώς και δεκάδες υποστηρικτές του κόμματος, πολλοί εξ αυτών και μεγάλης ηλικίας, που κρατούν πλακάτ με αναφορές στον Ανδρέα Παπανδρέου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένας κύριος που κρατούσε ένα μικρό πλακάτ το οποίο γράφει: «50 χρόνια ΠΑΣΟΚ – Δικαιοσύνη – Αξιοκρατία. 50 χρόνια προσφοράς. Η Ελπίδα είναι ξανά εδώ, Ανδρέα σ’ ευχαριστώ».

Πηγή: https://www.newsbomb.gr/
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.