Απειλεί να αυτοκτονήσει η μητέρα της φοιτήτριας που είχε πηδήξει από μπαλκόνι φοιτητικής εστίας

Φωτο αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στην ταράτσα του κτιρίου της Εισαγγελίας στα Γιαννιτσά έχει ανέβει η μητέρα της Λίνας Κοεμτζή, και απειλεί να αυτοκτονήσει.

Σύμφωνα με τον Ant1, η γυναίκα καταγγέλλει καθυστερήσεις στην διερεύνηση της υπόθεσης του θανάτου του παιδιού της.

Υπενθυμίζεται ότι η Λίνα Κοεμτζή το Νοέμβριο του 2016 ανέβηκε στον 9ο όροφο της εστίας του Πανεπιστημίου και βούτηξε στο κενό.

Η μητέρα της υποστηρίζει ότι η κόρη της αυτοκτόνησε επειδή δεχόταν εκβιασμό ότι θα δημοσιοποιήσουν ερωτικό υλικό που είχαν γι’ αυτήν. Η μητέρα της φοιτήτριας υποστήριξε ότι η κόρη της είχε μπλέξει σε κύκλωμα, οι άνθρωποι του οποίου «την εκβίαζαν να κάνει πράγματα παρά τη θέλησή της».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.