Από 30 Ιουνίου έως 2 Ιουλίου το συνέδριο της ΔΗΣΥ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Από τις 30 Ιουνίου έως τις 2 Ιουλίου θα διεξαχθεί, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, το προγραμματικό και πολιτικό συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.

Τη παραπάνω απόφαση έλαβε η γραμματεία της Οργανωτικής Επιτροπής του συνεδρίου.

Οι σύνεδροι θα είναι κατά 50% θεσμικοί εκπρόσωποι των κομμάτων και φορέων της ΔΗΣΥ και κατά 50% αιρετοί από τους πολίτες στα μαζικά κινήματα, στις επαγγελματικές οργανώσεις και στην Αυτοδιοίκηση.

Η Οργανωτική Επιτροπή θα συνέλθει σε πρώτη συνεδρίαση την Κυριακή 14 Μαΐου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.