Άρπαξαν κοσμήματα 5.000 ευρώ απασχολώντας τον κοσμηματοπώλη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Προσποιούμενες τις πελάτισσες και εφαρμόζοντας τη μέθοδο της απασχόλησης, δύο γυναίκες φέρονται να άρπαξαν κοσμήματα αξίας 5.000 ευρώ από κοσμηματοπωλείο των Σερρών.

Πρόκειται για μία 24χρονη και μία 56χρονη, σεσημασμένες από τις Αρχές για παρόμοιες πράξεις, ενώ σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία.

Η κλοπή, η οποία τους καταλογίζεται, καταγγέλθηκε στις αρχές του μήνα, όταν, σύμφωνα με τον 74χρονο κοσμηματοπώλη, άρπαξαν 70 δαχτυλίδια από το κατάστημά του και εξαφανίστηκαν, χωρίς να γίνουν αντιληπτές.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.