Ακριβά πλήρωσαν τρία άτομα την βόλτα που θέλησαν να κάνουν με τα σκάφη τους στην περιοχή της Γεωργιούπολης.
Στους κανόνες και τις απαγορεύσεις στην κυκλοφορία που όρισε η πολιτεία για την αποτροπή της εξάπλωσης κορονοϊού, περιλαμβάνονται από την 1η Απριλίου και οι δραστηριότητες στη θάλασσα.
Έτσι, έγιναν αντιληπτοί να επιβαίνουν σε δύο σκάφη και το λιμεναρχείο τους καταλόγισε το ανάλογο πρόστιμο, ύψους 5.000€ έκαστος. Με τέτοια «καμπάνα» σίγουρα αυτή η βαρκάδα θα τους μείνει… αξέχαστη.
Πηγή: zarpanews.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























