Αυτοκίνητο έπεσε σε αρδευτικό κανάλι- Νεκρός ανασύρθηκε ο οδηγός του

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Δευτέρας (22.06.2026) στην Ημαθία, με περαστικούς να ειδοποιούν τις αρχές για άνδρα που έπεσε με το αυτοκίνητό του σε αρδευτικό κανάλι.

Το σοβαρό τροχαίο έγινε στην περιοχή Νησέλλι Ημαθίας. Στο σημείο έσπευσε μεγάλη πυροσβεστική δύναμη για τον απεγκλωβισμό του άνδρα από το αυτοκίνητο και την ανάσυρσή του από το αρδευτικό κανάλι.

Τουλάχιστον 6 πυροσβέστες με 3 οχήματα συμμετείχαν στην επιχείρηση. Εν τέλει ο άνδρας ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Οι έρευνες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τροχαίο και ο άνδρας έχασε τη ζωή του, είναι ακόμα σε εξέλιξη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.