Αυτοκτονία 43χρονου ιερέα με πτώση από τον δεύτερο όροφο σπιτιού

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο ιερέας έγραψε τον επίλογο της ζωής του, στην Πάτρα. Η αυτοκτονία του έχει παγώσει την πόλη, που τον ήξερε. Τι ανέφερε κάτοικος της περιοχής…

Η αυτοκτονία του 43χρονου προκαλεί συγκίνηση και θλίψη. Ο ιερέας έπεσε στο κενό και ο θάνατός του, ήταν ακαριαίος. Κάτοικοι της περιοχής ανέφεραν πως αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα. Κάποιοι τον είχαν συναντήσει και είχαν μιλήσει μαζί του. Κανείς δεν κατάλαβε τις προθέσεις του. Κανείς δεν κατάφερε να τον βοηθήσει ώστε να αποτραπούν όλα όσα έγιναν νωρίς το πρωί στην Πάτρα.

Ένας ιερέας 43 ετών βρέθηκε νεκρός στην οδό Φαναρίου, στην συμβολή με την Ελλησπόντου στα Προσφυγικά στην Πάτρα. Ο 43χρονος φέρεται να έπεσε από το μπαλκόνι του δευτέρου ορόφου του σπιτιού που διέμενε. Σύμφωνα με πληροφορίες ιερουργούσε σε ενορία του Αιγίου.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα, ενώ πριν χρόνια είχε απασχολήσει έντονα και την τοπική επικαιρότητα. Κάτοικος της περιοχής ανέφερε στο thebest.gr ότι τον είχε δει την προηγούμενη εβδομάδα σε κακή ψυχολογική κατάσταση και είχαν συζητήσει για τα προβλήματα που αντιμετώπιζε αλλά κανενός ο νους δεν πήγαινε ότι θα έβαζε τέλος στη ζωή του με τόσο τραγικό τρόπο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.