Δύο αγοράκια, ηλικίας 2 και 4 ετών, βρέθηκαν εγκαταλελειμμένα έξω από την εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα, στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης. Τα αγοράκια σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις είναι αδέλφια και δείχνουν καλά στην υγεία τους.
Πολίτες ειδοποίησαν την Αστυνομία και τα παιδιά οδηγήθηκαν στο Τμήμα Ασφαλείας Καλαμαριάς, ενώ θα μεταφερθούν σε εφημερεύον νοσοκομείο για να εξεταστούν από παιδιάτρους.
Για την υπόθεση έχει ενημερωθεί εισαγγελέας, που θα κινήσει την διαδικασία που προβλέπεται από τον νόμο.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























