Το χαβά του φαίνεται πως έχει μια Εκκλησία στο Δήμο Κύμης, η οποία έβγαλε ανακοίνωση ότι θα κάνει Ανάσταση στις 12:00 το βράδυ, παρά τα όσα έχει αποφασίσει η Ιερά Σύνοδος.
Πρόκειται για τον Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου στους Ανδρονιάνους του Δήμου Κύμης Αλιβερίου.
Δείτε την ανακοίνωση που δημοσίευεσε το evima.gr
360p geselecteerd als afspeelkwaliteit

Ωστόσο ως προς την Ακολουθία της Αναστάσεως, η Ιερά Σύνοδος έλαβε σοβαρά υπ’ όψη τους ισχύοντες περιορισμούς της κυκλοφορίας και έχει αποφασίσει την προσαρμογή της ώρας τελετής στις 9.00 μ.μ. του Μεγάλου Σαββάτου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























