Με τραγικό τρόπο έχασε τη ζωή του ένας 62χρονος άνδρας στο νησί της Νάξου το πρωί της Παρασκευής (28/3) όταν αισθάνθηκε αδιαθεσία και έχασε τις αισθήσεις του, εντός καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος που στεγάζεται στο λιμάνι της πόλης.
Όπως αναφέρει το cyclades24.gr, ο 62χρονος διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο-Κέντρο Υγείας Νάξου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Από το Λιμεναρχείο Νάξου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πειραιά.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























