Έπεσαν από μπαλκόνι παιδάκι 1,5 ετών και 20χρονος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συναγερμός σήμανε στη Νότια Κέρκυρα και συγκεκριμένα στην περιοχή του Κάβου όπου ένας 20χρονος και ένα παιδάκι 1,5 ετών έπεσαν από μπαλκόνι.

Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το ατύχημα δεν έχουν γίνει γνωστές και οι δύο μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, διέμεναν στον Κάβο ενώ έως τώρα δεν έχουν γίνει γνωστό αν ήταν τουρίστες ή Ελληνες όπως αναφέρει το corfutvnews.

Tα πρώτα στοιχεία αναφέρουν ότι και τα δυο άτομα έχουν τις αισθήσεις τους. Το περιστατικό είδαν κάτοικοι της περιοχής που άμεσα ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.