Εξιτήριο μετά από μήνες νοσηλείας για τον 36χρονο που δέχθηκε επίθεση με βιτριόλι

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Εξιτήριο πήρε τις τελευταίες ημέρες από το Θριάσιο όπου νοσηλευόταν, ο 36χρονος που δέχθηκε επίθεση με βιτριόλι από την εν διαστάσει σύζυγό του σε ξενοδοχείο του Ηρακλείου, τον περασμένο Οκτώβριο, με την είδηση να κάνει τον γύρο της Ελλάδας.

Όπως αναφέρει το cretalive.gr, πριν από λίγες ημέρες, ο άνδρας βγήκε τελικά από το νοσοκομείο που τελευταία είχε γίνει το δεύτερο σπίτι του.

Σύμφωνα με το περιβάλλον του, οι συνθήκες νοσηλείας υπήρξαν εξαιρετικά δύσκολες κι επώδυνες.

Οι πόνοι αφόρητοι, ο κίνδυνος επιπλοκών μεγάλος, ωστόσο, ο ίδιος ήταν απόλυτα συνειδητοποιημένος από την πρώτη στιγμή για την κατάσταση του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι έχουν είδαν το βίντεο-ντοκουμέντο στο οποίο καταγράφηκαν οι πρώτες στιγμές μετά την επίθεση που δέχθηκε, έκαναν λόγο για σοκαριστικό θέαμα.

Θυμίζουμε ότι η 38χρονη εν διαστάσει σύζυγός του βρίσκεται στη φυλακή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.