Ανεπανόρθωτα εκτεθειμένους χαρακτηρίζει η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά τον Πρωθυπουργό και την κυβέρνηση αναφορικά με το ζήτημα της αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών.
Σε σχόλιο της στα social media έγραψε: «Ο κ. Τσίπρας και η κυβέρνησή του είναι ανεπανόρθωτα πολιτικά εκτεθειμένοι και ανεξίτηλα ηθικά στιγματισμένοι. Σημάδεψαν τα χαρτιά για να ελέγξουν τα ΜΜΕ αλλά τους έμεινε ο μουτζούρης στο χέρι».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























