Γαβρόγλου για τις αλλαγές στα σχολεία: Λίγα μαθήματα, πολλές ώρες και αναβαθμισμένο απολυτήριο

Στόχος των αλλαγών στην Γ΄ λυκείου και το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση είναι «η ανυπαρξία της τρίτης λυκείου η οποία σήμερα δεν υφίσταται ουσιαστικά», σχολίασε ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου.

«Λίγα μαθήματα, πολλές ώρες και αναβαθμισμένο απολυτήριο», είναι η φιλοσοφία των αλλαγών στο λύκειο, σύμφωνα με τον υπουργό. Ο κ. Γαβρόγλου εξήγησε, μιλώντας στον ραδιοσταθμό «News 24/7» ότι τα θέματα στις εξετάσεις του απολυτηρίου θα καθορίζονται από καθηγητές του σχολείου, τα γραπτά θα διορθώνονται με κλειστά ονόματα από εκπαιδευτικούς διαφορετικού σχολείου και οι επιτηρήσεις θα γίνονται από άλλους.

Συμπλήρωσε ότι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις δεν θα αλλάξει τίποτα, παρά μόνο για όσους θέλουν να μπουν σε τμήματα χαμηλής ζήτησης, όπου η πρόσβαση θα είναι ελεύθερη.

Ακόμη, απέρριψε τις κατηγορίες ότι με το νέο σύστημα δεν διασφαλίζεται το αδιάβλητο των εξετάσεων του απολυτηρίου καθώς τα θέματα δεν θα είναι ίδια σε όλα τα σχολεία, λέγοντας ότι «έως σήμερα, οι καθηγητές είναι αυτοί που αποφασίζουν τα θέματα των εξετάσεων στα σχολικά μαθήματα».

Εξάλλου, ο υπουργός υπερασπίστηκε την ίδρυση και νέας σχολής Νομικής στην Πάτρα, διευκρινίζοντας ότι ο αριθμός των εισακτέων στις Νομικές της χώρας θα παραμείνει ίδιος. Ανακοίνωσε, επίσης, ότι σταδιακά στα σχολεία θα αλλάξει η ύλη της ιστορίας και θα συζητούνται θέματα ταμπού, όπως ο εμφύλιος και το Πολυτεχνείο.

Σχετικά με τα περί μακεδονικής γλώσσας, ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι «αυτά είναι θέματα των επιστημόνων». Για το αν το πρώτο κουδούνι της ημέρας στα σχολεία θα χτυπάει στις 9 το πρωί, ο υπουργός είπε ότι αναμένεται το πόρισμα ούτως ώστε να ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα η σχετική διαβούλευση.

Τέλος, άσκησε κριτική στα κόμματα της αντιπολίτευσης για τη στάση τους στις αλλαγές του Λυκείου, καταλογίζοντας όρους εντυπωσιασμού.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.