Η ΕΛ.ΑΣ. εξετάζει αν ο ράπερ είχε «πειράξει» την Porsche – Τα νέα στοιχεία

Αναπάντητα παραμένουν κρίσιμα ερωτήματα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τον έλεγχο της Porsche ο γνωστός τράπερ, Mad Clip, με τραγικό αποτέλεσμα το θάνατό του.

Ποιο ήταν το λάθος που μπορεί να έκανε ο οδηγός του super car; Με δεδομένο ότι έχει αποκλειστεί από την αστυνομική έρευνα το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος στο τροχαίο δυστύχημα, οι άντρες της Τροχαίας αναζητούν ποιο ήταν αυτό το λάθος (πέραν της υψηλής ταχύτητας που θεωρείται δεδομένη και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο).

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν στο newsbomb ότι μία πιθανή εκδοχή είναι ο Mad Clip να απενεργοποίησε το λεγόμενο «αντισπίν». Πρόκειται για σύστημα που υπάρχει στα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη, το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπιναρίσματος των τροχών. Οι αισθητήρες των super car αντιλαμβάνονται την περιστροφική ταχύτητα των τροχών και όταν υπάρξει διαφορά περιστροφής που μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις, τότε δίνεται αυτόματα εντολή για να επιβραδυνθεί ο τροχός ή οι τροχοί που σπινάρουν.

Δεδομένου ότι η Porsche του 34χρονου τράπερ είναι ένα αυτοκίνητο πισωκίνητο, το «αντισπίν» μπορεί να σώσει ζωές, όπως λένε αρμόδιες πηγές. Και αυτό διότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σπινάρει πιο εύκολα σε σχέση με άλλα. Η απενεργοποίηση του «αντισπίν» έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να «διπλώσει» το όχημα και να εκτραπεί της πορείας του.

Καλά πληροφορημένες πηγές του newsbomb αναφέρουν ότι από ορισμένες καταθέσεις φίλων του Mad Clip, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, προκύπτει ότι ο 34χρονος μουσικός συνήθιζε να απενεργοποιεί το «αντισπίν». Ακόμα είναι νωρίς για να διαπιστωθεί εάν τη μοιραία ημέρα το «αντισπίν» ήταν απενεργοποιημένο, ωστόσο, είναι ένα από τα βασικά σενάρια που εξετάζονται.

Ο Mad Clip είχε δηλώσει ότι είναι λάτρης της ταχύτητας, ενώ η Αστυνομία του είχε βεβαιώσει τον τελευταίο χρόνο δύο παραβάσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.

Το Audi R8
Αναλυτική κατάθεση στους αστυνομικούς της Τροχαίας έδωσε ο οδηγός του μαύρου Audi R8 για το δυστύχημα στη Βουλιαγμένη.

Πρόκειται για Έλληνα που ζει μόνιμα στην Αγγλία, ο οποίος βρισκόταν στην Αθήνα μαζί με τη γυναίκα του για διακοπές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο οδηγός κατέθεσε ότι βρισκόταν μαζί με τη γυναίκα του στο αυτοκίνητο και επέστρεφαν από διασκέδαση. Τελικός προορισμός τους ήταν ο Άλιμος. Ο οδηγός σταμάτησε στο κόκκινο φανάρι δίπλα από την Porsche του 34χρονου Mad Clip.

«Όταν άναψε το πράσινο είδα την Porsche να επιταχύνει και να αναπτύσσει μεγάλη ταχύτητα. Εγώ κράτησα απόσταση ασφαλείας και έμεινα πίσω. Δεν γνώριζα τον οδηγό της Porsche. Τυχαία βρεθήκαμε στο ίδιο φανάρι», ανέφερε. Οι αστυνομικοί διασταύρωσαν όλα όσα είπε ο μάρτυρας και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πράγματι δεν γνώριζε τον 34χρονο Mad Clip, ενώ σημειώνεται ότι το αυτοκίνητό του είχε μεγαλύτερη ιπποδύναμη από αυτό του 34χρονου (γεγονός που επιβεβαιώνει κατά κάποιο τρόπο ότι δεν είχε διάθεση για κόντρα).

Περίπου 500 μέτρα πιο μακριά από το φανάρι το αυτοκίνητο του Mad Clip εξετράπη της πορείας του. Ο οδηγός του Audi συνέχισε, πέρασε μπροστά από το τρακαρισμένο όχημα και στη συνέχεια έστριψε αριστερά φεύγοντας από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Ο οδηγός του Audi μόλις διάβασε την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για την αναζήτηση του οχήματός του εμφανίστηκε στην Αστυνομία για κατάθεση. Οι αστυνομικοί είχαν ήδη εικόνα για το τι συνέβη από τις κάμερες ασφαλείας και έτσι μπορούσαν να διασταυρώσουν το περιεχόμενο της κατάθεσης.

Για την ΕΛ.ΑΣ. δεν τέθηκε ποτέ θέμα σύλληψης του οδηγού του Audi R8, ο οποίος μετά την κατάθεσή του έφυγε από το Τμήμα, αφού πρώτα ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας για την εξέλιξη. Οι αστυνομικοί της Τροχαίας θεωρούν πλέον βέβαιο ότι δεν υπάρχει εμπλοκή άλλου οχήματος στο περιστατικό και ότι ο 34χρονος μουσικός έχασε μόνος του τον έλεγχο του αυτοκινήτου του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.