«Je suis Charlie» την Πέμπτη έξω από το Γαλλικό Ινστιτούτο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συνάντηση έξω από το Γαλλικό Ινστιτούτο, στη Σίνα 31, την Πέμπτη στις 17:00, θα πραγματοποιήσει πρωτοβουλία πολιτών της Αθήνας σε ένδειξη συμπαράστασης στο πένθος του γαλλικού λαού «για την αποτρόπαιη δολοφονία των Ευρωπαίων φίλων-συμπολιτών μας και των καλλιτεχνών που έπεσαν νεκροί από τις σφαίρες των φανατικών».

«Κανένας αυταρχισμός, καμία ιδεολογία, καμία επίκληση σε θρησκείες, καμία βία δεν θα μας φοβίσει να λέμε, να γράφουμε και να ζωγραφίσουμε αυτά που θέλουμε. Κανένας δεν θα μας στερήσει το δικαίωμα να συνυπάρχουμε ειρηνικά με τους μετανάστες, κανείς δεν θα χωρίσει τους ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν σε κοινωνίες αμοιβαιότητας και κοινών κανόνων. Δεν φοβόμαστε!», αναφέρεται στο κάλεσμα της πρωτοβουλίας πολιτών που φέρει το τίτλο «Je suis Charlie-Athènes».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.