Κανονικά θα κυκλοφορήσουν την Τετάρτη τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στους δρόμους βγαίνουν την Τετάρτη τα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης μετά από σχετική απόφαση των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ.

Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ ξεκίνησαν επίσχεση εργασίας στις 15 Μαΐου, διεκδικώντας δεδουλευμένα δύο μηνών (Μαρτίου-Απριλίου) και εξόφληση μέρους από το δώρο του Πάσχα που λαμβάνουν, συνολικού ύψους 6,3 εκατ. ευρώ.

Η απόφασή τους ήρθε σε συνέχεια των διαβεβαιώσεων που έλαβαν από τα αρμόδια υπουργία Μεταφορών και Οικονομικών, ότι το θέμα της πληρωμής των δεδουλευμένων τους τακτοποιείται εντός της ημέρας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.