Σε κανονικούς ρυθμούς και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα εξελίσσεται η έξοδος του Πάσχα προς την κεντρική και τη βόρεια Ελλάδα.
Ήδη, από το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής μέχρι αυτή την ώρα, έχουν περάσει από τις σήραγγες του Αγίου Κωνσταντίνου 13,200 αυτοκίνητα και αναμένεται μέχρι τα μεσάνυχτα ο αριθμός να διπλασιαστεί. Χθες, Μεγάλη Πέμπτη από το ίδιο σημείο πέρασαν 19,300 αυτοκίνητα.
Οι καλές καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην κεντρική Ελλάδα έχουν διευκολύνει τους οδηγούς στο ταξίδι τους ενώ σε πλήρη ανάπτυξη είναι και τα μέτρα της τροχαίας στο εθνικό δίκτυο.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























