Κωστόπουλος: Επέστρεψε μόνος από το Ντουμπάι και μίλησε για «δολοφονία χαρακτήρων»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Πέτρος Κωστόπουλος, ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα των ημερών, επέστρεψε από το Ντουμπάι όπου βρισκόταν για επαγγελματικές υποχρεώσεις και στο αεροδρόμιο μίλησε στους δημοσιογράφους που βρέθηκαν εκεί, κάνοντας λόγο για «δολοφονία χαρακτήρων».

Ο κ. Κωστόπουλος επανέλαβε ότι στο Ντουμπάι πήγε για δουλειές, εκφράζοντας παράλληλα τη στεναχώρια του για τα όσα ακούστηκαν και γράφτηκαν για τον ίδιο αλλά ακόμα περισσότερο για τα παιδιά του.

Αναφέρθηκε σε δολοφονίες χαρακτήρων, για τις κατάρες για τα παιδιά του και για τις δουλειές που βρήκε στο Ντουμπάι και στα Βαλκάνια, αφού «δεν με θέλουν εδώ».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.