Αδιανόητο χαρακτηρίζει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητοτσοτάκης να μένει η Αθήνα χωρίς λεωφορεία από τις 11 έως τις 6 και να ταλαιπωρούνται οι πολίτες επειδή «οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ κάνουν εκλογοαπολογιστική συνέλευση».
Με αφορμή τη στάση εργασίας των λεωφορείων ο κ. Μητσοτάκης παρατηρεί ότι οι συνελεύσεις αυτές πρέπει να γίνονται τα Σαββατοκύριακα και όχι σε ώρες αιχμής. «Είναι από αυτά που θα αλλάξουμε αμέσως» έγραψε στο λογαριασμό του στο twitter.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























