Κάθε επίθεση στη Δικαιοσύνη είναι επίθεση στη δημοκρατία μας, δήλωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος μετέβη στο Εφετείο Αθηνών, μετά τη βομβιστική επίθεση που σημειώθηκε τα ξημερώματα.
Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως η Δικαιοσύνη δεν μπορεί να λειτουργεί ούτε σε συνθήκες φόβου ούτε σε συνθήκες θεσμικής υποβάθμισης και πρόσθεσε:
«Πρέπει να ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας και να μην περιοριστούμε μόνο στην αυτονόητη καταδίκη μιας τρομοκρατικής πράξης. Πρέπει να αγωνιστούμε όλοι, ώστε να θωρακίσουμε τους θεσμούς μας και να εξασφαλίσουμε ότι η Δημοκρατία μας θα λειτουργεί ομαλά προς όφελος όλων».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























