Έναν 16χρονο μαθητή, καθώς και έναν νεαρό εξωσχολικό, αλβανικής καταγωγής, συνέλαβαν οι αστυνομικοί, μέσα στο υπό κατάληψη 1ο ΕΠΑΛ της Λαμίας, λίγο μετά τη μία τα μεσάνυχτα της Τετάρτης.
Οι αστυνομικοί, παρουσία εισαγγελέα, άνοιξαν τις πόρτες του σχολείου γιατί οι μαθητές έκαιγαν θρανία και καρέκλες στο προαύλιο του σχολείου, γεγονός το οποίο καταγγέλθηκε.
Στην αστυνομία, οδηγήθηκε και η μητέρα του 16χρονου μαθητή.
Σημειώνεται ότι την τελευταία εβδομάδα υπό κατάληψη τελούν, εκτός από το πρώτο ΕΠΑΛ Λαμίας, το 2ο, 3ο, 5ο, 6ο Γενικό Λύκειο της Λαμίας και 2ο ΕΠΑΛ.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























