Για δεύτερη φορά η Κέρκυρα έρχεται στο επίκεντρο των εμβολιασμών. Μετά την υπόθεση της νοσοκόμας που εμφάνισε παράλυση στα κάτω άκρα και ο γιατρός Σπύρος Σκιαδόπουλος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του νησιού με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες.
Σύμφωνα με πληροφορίες χτες έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού. Το βράδυ δεν ένιωθε καλά με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στην μέση.
Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή.
Πηγή: corfutvnews.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























