Μήνυμα Μητσοτάκη για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Σήμερα, τιμούμε την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου. Μια μαύρη σελίδα της Ιστορίας, ένα επώδυνο κεφάλαιο της συλλογικής μας μνήμης» αναφέρει ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Και συνεχίζει: «Η συστηματική προσπάθεια εξόντωσης των Ελλήνων του Πόντου, μέσω μαζικών εκτελέσεων, βίαιων εκτοπισμών και ανείπωτων αγριοτήτων, που στοίχισε τη ζωή 353.000 Ποντίων αδερφών μας.

» Ιστορικές στιγμές στις οποίες αναδείχθηκε το μεγαλείο του Ελληνισμού, απέναντι στο έγκλημα που τροφοδοτήθηκε από το σωβινισμό, το ρατσισμό και τη μισαλλοδοξία.

» Χρέος όλων είναι να κρατήσουμε ζωντανή την ιστορική μνήμη.»

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.