
Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ με το βουλευτή Κέρκυρας Αλέξανδρο Αυλωνίτη να αποχωρεί από το συνέδριο και να ανακοινώνει ότι φεύγει από το κόμμα.
Ο Αλέξανδρος Αυλωνίτης κατήγγειλε τα όσα διαδραματίζονται στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνοντας ότι αποχωρεί από το κόμμα και ανεξαρτητοποιείται.
Τόνισε χαρακτηριστικά ότι «αυτό δεν είναι το κόμμα το δικό μου». Όπως είπε, κόπηκαν σύνεδροι και η διαδικασία άρχισε χωρίς τους ανθρώπους που πραγματικά είναι εκλεγμένοι. «Άρα εγώ δεν ανήκω στον ΣΥΡΙΖΑ» είπε.
Να σημειωθεί ότι ο Αλέξανδρος Αυλωνίτης ανήκει στον σκληρό πυρήνα των βουλευτών οι οποίοι στηρίζουν τον Στέφανο Κασσελάκη.
Νωρίτερα από το χώρο του συνεδρίου είχε αποχωρήσει ο βουλευτής Πέτρος Παππάς.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























