«Όχι» στο νέο πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής λέει η ΟΛΜΕ

Ακατάλληλο για τη θέση του προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), κρίνουν οι εκπαιδευτικοί τον προτεινόμενο απο την υπουργό Παιδείας, κ. Γιάννη Αντωνίου, ο οποίος παρουσιάζεται σήμερα ενώπιον των Βουλευτών της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, προκειμένου να εγκριθεί και τυπικά ο διορισμός του.

«Δυστυχώς , είναι σε εμάς γνωστή η πορεία του κ. Αντωνίου και τον διαβεβαιώνουμε ότι η ΟΛΜΕ θα αγωνιστεί ενάντια στην επιβολή των απόψεων και των σχεδίων του», ανακοίνωσε η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης εκπαίδευσης, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της κατα του προτεινόμενου προέδρου. «Ο εν λόγω υποψήφιος αδυνατεί να κινηθεί με το απαραίτητο πνεύμα συναίνεσης που επιβάλλει η συγκεκριμένη θέση», αναφέρει η ΟΛΜΕ .

Ο κ. Αντωνίου είχε δηλώσει πρίν απο μερικές μέρες οτι το “ρολόι” των μεταρρυθμίσεων πρέπει να γυρίσει πίσω στο 2014, γεγονός ,που προκάλεσε τις αντιδράσεις εκπαιδευτικών και της αξιωματικής αντιπολίτευσης . «Όσο κι αν ακούγεται αναχρονισμός, το ρολόι σχετικά με τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις πρέπει να γυρίσει πίσω στο 2014, με την προσθήκη βεβαίως των αναγκαίων διορθώσεων και συμπληρώσεων που ο αναστοχασμός και η συγκυρία δημιουργούν. Με άλλα λόγια πρέπει να ξαναχτιστεί αυτό που γκρεμίστηκε στην τετραετία 2015-2019, βελτιωμένο και ενισχυμένο για να πάμε παρακάτω». Μάλιστα ο Γ. Αντωνίου άσκησε κριτική και στους συνδικαλιστές τονίζοντας ότι: “Οι δυνάμεις της αντιμεταρρύθμισης καιροφυλακτούν και ανασυντάσσονται».

Ο προτεινόμενος πρόεδρος του ΙΕΠ εισηγήθηκε:
Θεσμοθέτηση του νέου Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, του επίσημου συμβούλου της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας σε θέματα σχεδιασμού και εφαρμογής της εκπαιδευτικής πολιτικής.
Επανίδρυση και λειτουργία του δικτύου των Προτύπων και Πειραματικών σχολείων και επέκταση του θεσμού σε όλη την επικράτεια.
Νέο νόμο για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης με κατοχυρωμένη αξιοκρατία και διαφάνεια και αποκλεισμό των συνδικαλιστών από τη διαδικασία επιλογής.
Επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων, με αυξημένη εποπτική και αξιολογική δικαιοδοσία.
Θέσπιση της περιοδικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών.
Θέσπιση της αυτοαξιολόγησης και της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων.
Θέσπιση εκ νέου της περιοδικής αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.
Εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών για το Γυμνάσιο και το Λύκειο με τις αναγκαίες τροποποιήσεις και συμπληρώσεις.
Θέσπιση της τράπεζας θεμάτων στο Λύκειο, ως εργαλείο για τη διασφάλιση της αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητών και ως μηχανισμός εποπτείας και αξιολόγησης της προσφερόμενης γνώσης σ’ όλα τα λύκεια της επικράτειας. Η εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων, επισήμανε, σε συνδυσμό με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών και τα νέα προγράμματα σπουδών, ανοίγει το δρόμο για τη θέσπιση ενός πιστοποιημένου εθνικού απολυτηρίου, συμβάλλοντας στις αναγκαίες αλλαγές για την αλλαγή του τρόπου πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ενίσχυση των προϋποθέσεων προαγωγής και απόλυσης των μαθητών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, με την καθιέρωση της βάσης του δέκα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.