Οδηγούσε μηχανάκι που είχαν κλέψει φίλοι του

Φωτογραφία αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με ένα μοτοποδήλατο το οποίο του είχαν παραχωρήσει δυο φίλοι του που το είχαν… κλέψει κυκλοφορούσε στην Καλαμάτα ένας 19χρονος Έλληνας, ο οποίος υποβλήθηκε σε έλεγχο από αστυνομικούς της Ο.Π.Κ.Ε., το μεσημέρι της Κυριακής, με αποτέλεσμα να βρεθεί με χειροπέδες.

Το δίκυκλο αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του, ενώ από την προανάκριση που διενεργήθηκε από την Ασφάλεια ταυτοποιήθηκαν δυο Έλληνες ηλικίας 23 και 18 χρόνων που το είχαν κλέψει στις 22 Ιανουαρίου και σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία που υποβλήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Καλαμάτας, στον οποίο οδηγήθηκε ο 19χρονος με την κατηγορία της αποδοχής προϊόντος εγκλήματος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.