Όταν ο Χρυσοχοΐδης έλεγε ότι δεν μπορείς να συλλαμβάνεις 15-20 χρονών παιδιά επειδή είναι αναρχικοί!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη από το 2010, αποδεικνύει περίτρανα ότι ο άνθρωπος τελικά μπορεί να αλλάξει…

Ο νυν υπουργός Προστασίας του Πολίτη της κυβέρνησης της ΝΔ, που φαίνεται ιδιαίτερα παθιασμένος με την αστυνομία, την καταστολή, τη ρίψη χημικών και τις συλλήψεις, μιλώντας σε εκπομπή του Αλέξη Παπαχελά -τότε ως κορυφαίο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ– δεν φαίνεται να συμφωνεί καθόλου με τη λογική των «μαζικών συλλήψεων 15χρονων για μια μολότοφ».

«Τα κοινωνικά ζητήματα θα τα καταπολεμήσουμε με την Αστυνομία; Έδωσε πουθενά η Αστυνομία στα κοινωνικά προβλήματα λύσεις; Αλήθεια πιστεύουν ότι αν συλλάβουμε ένα παιδί που ενδεχομένως να ρίξει και μια μολότοφ κάποια στιγμή και το βάλουμε φυλακή δεν θα βγει ο χειρότερος εγκληματίας; Γιατί από τις φυλακές μας βγαίνουν εγκληματίες» σημείωνε τότε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ενώ κατηγορούσε τη Δεξιά για εμμονή με τις τακτικές της δεκαετίας του ’50.

Πηγή: https://www.opoligrafos.gr/

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.