Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη όπου ένας νεαρός άνδρας πέθανε ενώ βρισκόταν σε στάση λεωφορείου στα ΚΤΕΛ Μακεδονία.
Ο άτυχος άντρας βρισκόταν για ώρα πεσμένος στο πεζοδρόμιο. Περαστικοί αντιλήφθηκαν ότι δεν είχε τις αισθήσεις του και ειδοποίησαν το 166, σύμφωνα με το thestival.gr.
Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Δευτέρας 28/8 στον εξωτερικό χώρο των ΚΤΕΛ Μακεδονία. Άμεσα έσπευσαν στο σημείο μια μηχανή και ένα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Διαπιστώθηκε ότι ο νεαρός ήταν νεκρός από ώρα. Πιθανότατα ο θάνατος του προκλήθηκε από χρήση ναρκωτικών ουσιών. Η ακριβής αιτία θανάτου θα προκύψει από την νεκροτομή.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























