Σακελλαροπούλου: Ενότητα και αλληλεγγύη είναι η μεγαλύτερη δύναμη του Έθνους μας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Κυρία πρόεδρε, σας ανακοινώνω το πέρας της παρελάσεως»: Με αυτή τη φράση του έχοντος το γενικό πρόσταγμα, υποστράτηγου και διοικητή της σχολής Ευελπίδων Γεώργιου Κωστίδη, ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 11 το πρωί η μεγαλειώδης παρέλαση με την οποία η ελληνική Δημοκρατία τίμησε τα 200 χρόνια από την κήρυξη της Επανάστασης.

«H μεγαλύτερη δύναμη του Έθνους μας βρίσκεται στην ενότητα και την αλληλεγγύη» τόνισε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου μετά την ολοκλήρωση της στρατιωτικής παρέλασης στο Σύνταγμα.

Ειδικότερα η Κυρία Σακελλαροπούλου δήλωσε: «Ανακαλούμε με συγκίνηση τον ηρωϊκό αγώνα των προγόνων μας, για την Ελευθερία και την αποτίναξη του τουρκικού ζυγού.

Παρά τις δυσκολίες που μας επιβαλλει η πανδημία, η λαμπρή παρέλαση, η ακτινοβολία της Επετείου σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο στη χώρα μας, είναι ένα ισχυρό μήνυμα της ιστορικής μας συνέχειας και παράδοσης. Αισθανόμαστε εθνικά υπερήφανοι για όλα όσα έχουμε πετύχει.

Η Πατρίδα μας είναι ένα σύγχρονο Κράτος Δικαίου, που βρίσκεται στον πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αποτελεί παράγοντα σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή. Αναλογιζόμαστε την ευθύνη μας στην Ιστορία.

Η προστασία της δημόσιας Υγείας και της κοινωνικής συνοχής είναι σε αυτή τη συγκυρία ο δικός μας αγώνας. Η μεγαλύτερη δύναμη του Έθνους μας βρίσκεται στην ενότητα και την αλληλεγγύη.

Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους τους Έλληνες».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.