Σαντορινιός: Προς ένταξη και των αεροπορικών εισιτηρίων στο μεταφορικό ισοδύναμο

Με την επιφύλαξη ότι δεν μπορεί να ανακοινώσει κάτι που δεν ξέρει αν θα λειτουργήσει, ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Νεκτάριος Σαντορινιός υποστήριξε ότι υπάρχει πλέον ένα καλό σημείο συνεννόησης με τις αεροπορικές εταιρείες ώστε να ενταχθούν και τα αεροπορικά εισιτήρια στο μεταφορικό ισοδύναμο.

«Είμαστε πολύ κοντά στην ένταξη και των αεροπορικών εισιτηρίων στο μεταφορικό ισοδύναμο», ανέφερε συγκεκριμένα μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 fm» και πρόσθεσε:

«Το μεταφορικό ισοδύναμο αυτή τη στιγμή έχει πάρει μπρος πολύ δυναμικά. Πάνω από 2.000 πολίτες κάθε μέρα εγγράφονται στο μέτρο και το χρησιμοποιούν. Ιδιαίτερα τους πρώτους μήνες του 2019 βλέπουμε μία σημαντική αύξηση και στην εγγραφή, αλλά και στη χρήση. Από εκεί και πέρα διαπιστώνεται ότι υπάρχει και η ανάγκη να ενταχθούν τα αεροπορικά εισιτήρια. Αυτή την ανάγκη την είχαμε διαπιστώσει από την πρώτη στιγμή».

«Ωστόσο», εξήγησε, «το σύστημα με το οποίο γίνονται οι κρατήσεις των αεροπορικών εισιτηρίων είναι πολύπλοκο, έχει να κάνει και με τους διεθνείς κανονισμούς για την αεροπορία, οπότε έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος, για να μπορέσουν να “μιλάνε” τα συστήματα των αεροπορικών εταιρειών με το δικό μας».

Και διευκρίνισε ο κ. Σαντορινιός: «Δεν μου αρέσει να ανακοινώνω κάτι που δεν ξέρω αν θα λειτουργήσει, όμως, τώρα πλέον έχουμε βρεθεί σε ένα καλό σημείο συνεννόησης με τις αεροπορικές εταιρείες».

Αναφερόμενος, εξάλλου, στο πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ», με αρχικό προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ -το οποίο ανακοίνωσε από κοινού με τον υπουργό Εσωτερικών, Α. Χαρίτση και αφορά τη χρηματοδότηση Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων -ο κ. Σαντορινιός υποστήριξε ότι «η χώρα μας είναι η πλέον πολυνησιακή, αλλά ταυτόχρονα έχει και τη μεγαλύτερη ακτογραμμή στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε πάρα πολλά λιμάνια και πάρα πολλές ανάγκες».

Ο κ. Σαντορινιός τόνισε ότι «δυστυχώς, στο τρέχον προγραμματικό πλαίσιο, το οποίο σχεδιάστηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν υπάρχουν πολλές χρηματοδοτήσεις για τα λιμάνια μας. Εμείς έχουμε προσπαθήσει κι έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε τις χρηματοδοτήσεις από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, από εθνικούς πόρους κι έχουμε χρηματοδοτήσει -για παράδειγμα το 2018- 156 μικρά έργα για επισκευές, για να μπορέσουν τα λιμάνια να είναι λειτουργικά».

Και πρόσθεσε, ότι «αυτό που χρειαζόμαστε, είναι να προχωρήσουμε σε ανάπτυξη των λιμανιών μας με συγκροτημένο σχέδιο και ακριβώς αυτό κάνουμε».

Σχολιάζοντας εξάλλου την πολιτική αντιπαράθεση με τη Ν.Δ. γύρω από το ύψος των πλεονασμάτων επισήμανε ότι «ποτέ δεν έχουμε σταματήσει την προσπάθεια, προκειμένου να μπορέσουμε να έχουμε χαμηλότερα πλεονάσματα. Ωστόσο, θα πρέπει να θυμηθούμε ότι ο κ. Μητσοτάκης ήταν ένας από τους βασικούς υπουργούς σε μία κυβέρνηση που υπέγραψε πλεονάσματα 4,5% για την οικονομία και μέχρι και 4% μέχρι το 2030».

Άρα, πρόσθεσε, «ο κ. Μητσοτάκης ας πάψει να παραποιεί εσκεμμένα δηλώσεις του κ. Τσακαλώτου. Ας αναλογιστεί με ποια πολιτική πορεύτηκε όταν ήταν στην κυβέρνηση και τώρα μας τάζει λαγούς και πετραχήλια».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.