Στα «σκαριά» η εκστρατεία τουριστικής προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό από τη Marketing Greece

Σε πλήρη δράση βρίσκεται το επιτελείο της Marketing Greece, προκειμένου να υλοποιήσει το επόμενο διάστημα τη «στρατηγική εκστρατεία επικοινωνίας της Ελλάδας» μετά και την επανεκκίνηση της τουριστικής βιομηχανίας. Όπως τόνισε σήμερα στο «Πρακτορείο FM» και στον Κώστα Χαλκιαδάκη, στην εκπομπή «Βόλτα στην Ελλάδα», η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, η εταιρία ετοιμάζεται με γοργούς ρυθμούς για την επόμενη ημέρα της πρωτοβουλίας «Greece from Home».

Αφού σημειώνει την παγκόσμια απήχηση που είχε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο, στην οποία δημόσιος και ιδιωτικός τομέας συνεργάστηκαν, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece υπογραμμίζει ότι πλέον το επόμενο βήμα θα είναι μια στρατηγική επικοινωνιακή δράση προβολής της χώρας στις αγορές του εξωτερικού. Μάλιστα, θα υπάρχει και επικοινωνιακός προσανατολισμός και για το εγχώριο «μέτωπο», με στόχο την τόνωση του εγχώριου τουρισμού αλλά και της ψυχολογίας των Ελλήνων, όπως αναφέρει η κ. Δρέττα.