Στις 15 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη η τριμερής Συνάντηση Κορυφής των ηγετών Ελλάδας, Ισραήλ και Κύπρου, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας τους συνεργάτες στο γραφείο της γενικής γραμματείας πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη.
Η προηγούμενη τριμερής συνάντηση κορυφής Ελλάδας – Κύπρου – Ισραήλ με τη συμμετοχή των κ.κ. Τσιπρα, Αναστασιάδη και Νετανιάχου, είχε γίνει στην Ιερουσαλήμ.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























