Στο νοσοκομείο η Εβελίνα Νικόλιζα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε χειρουργική επέμβαση υποβλήθηκε η Εβελίνα Νικόλιζα τη Δευτέρα 12 Ιουνίου.

Η τραγουδίστρια την οποία απολαμβάνουμε στην εκπομπή «Καλύτερα Δε Γίνεται» με τη Ναταλία Γερμανού, νοσηλεύτηκε για προγραμματισμένο χειρουργείο για τη χολή της. Η ίδια έκανε γνωστή την κατάστασή της ανεβάζοντας στόρι από το νοσοκομείο.

Η Εβελίνα Νικόλιζα, αφού βγήκε από το χειρουργείο έκανε λίγο μετά τις 19:00 ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Instagram γράφοντας ότι όλα πήγαν καλά και παρέπεμψε τους διαδικτυακούς της ακολούθους να μην φοβούνται να κάνουν τέτοιες εγχειρίσεις.

«We did it παιδιά! Ευχαριστώ τόσο πολύ για τα μηνύματα σας! Είστε οι καλύτεροι!!
Ευχαριστώ πολύ και το γιατρό μου τον Χένι Ταουφίκ και την κυρια Βούλα (Όσοι πρέπει να κάνετε το συγκεκριμένο χειρουργείο και φοβάστε να μη φοβάστε δεν είναι κάτι)», έγραψε χαρακτηριστικά η Εβελίνα Νικόλιζα.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.