Κλειστή είναι η Βασιλίσσης Σοφίας, από το ύψος του Συντάγματος έως την Ηρώδου Αττικού, λόγω συγκέντρωσης συμβασιούχων των δήμων μπροστά στο υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Την κινητοποίηση διοργανώνει το συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής με βασικό αίτημα την μονιμοποίηση των συμβασιούχων.
Αντιπροσωπεία του συνδικάτου ζήτησε συνάντηση με την υπουργό, Όλγα Γεροβασίλη, η οποία θα μπορέσει να τη δεκτεί μετά τις 6 το απόγευμα.
Νωρίτερα, οι συμβασιούχοι των δήμων πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος, μπροστά στο υπουργείο Εσωτερικών.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























