Συνάντηση για δεύτερη φορά μέσα σε μιάμιση εβδομάδα έχουν ο υπουργός Επικρατείας Νϊκος Παππάς με τον ιδιοκτήτη του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ Γιάννη Αλαφούζο. Σύμφωνα με πληροφορίες του naftemporiki.gr τη συνάντηση ζήτησε ο κ. Αλαφούζος, ενώ παρόντες θα είναι και επιφανείς δημοσιογράφοι του ομίλου.
Το γεύμα θα γίνει στις εγκαταστάσεις του ομίλου του ΣΚΑΪ στο Φάληρο με βασικό θέμα συζήτησης την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών και τις εξελίξεις στο τηλεοπτικό τοπίο.
Τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά συνοδεύει ο γενικός γραμματέας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Λευτέρης Κρέτσος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























