ΣΥΡΙΖΑ: Ποια τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την καμπάνια Covid-19;

Ερώτηση προς τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιο για θέματα επικοινωνίας και ενημέρωσης, Στέλιο Πέτσα, και τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, κατέθεσαν 42 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με πρωτοβουλία των βουλευτών Ηρακλείου Χάρη Μαμουλάκη και Θεσπρωτίας Μάριου Κάτση. Οι βουλευτές ρωτούν για τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την ενημερωτική́ καμπάνια «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς».

Ειδικότερα, η αξιωματική αντιπολίτευση σημειώνει πως μια και η διαχείριση των οικονομικών της Γενικής Κυβέρνησης πρέπει να διέπεται από τις αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης, ήτοι της χρηστής δημο-σιονομικής διαχείρισης, της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας, της διαφάνειας και της ειλικρίνειας, ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

1) Ποια είναι τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης, όπως για παράδειγμα ενεργές επιχειρήσεις;

2) Χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου; Αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα; Και εάν ναι, από ποιο φορέα αντλήθηκαν τα εν λόγω στοιχεία; Με ποιον τρόπο έγινε χρήση των κριτηρίων για τον υπολογισμό της αμοιβής των ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης;

Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητεί, επίσης, αντίγραφο της συναφθείσας σύμβασης απευθείας ανάθεσης στην ανάδοχο εταιρεία Initiative Media για τη διαχείριση του έργου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της υπ’αριθμ.227/2020 ΚΥΑ (Β’948).

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.