Τέλος οι «Ράδιο Αρβύλα»: Το μήνυμα του Κανάκη για το φινάλε στον ΣΚΑΪ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τίτλοι τέλους έπεσαν το βράδυ της Δευτέρας (27/5) για το «Ράδιο Αρβύλα». Ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του αποχαιρέτησαν το τηλεοπτικό κοινό.

«Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη σεζόν για εμάς, δεν χρειάζεται να τα ξαναλέμε αυτά τα πράγματα. Καταλαβαίνετε, μετά από πολλά χρόνια βρεθήκαμε σε μια νέα τηλεοπτική στέγη, βρεθήκαμε στον ΣΚΑΪ και ξεκινήσαμε τις εκπομπές μας στο δεύτερο μισό της σεζόν. Θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε πάρα πολύ, κυρίως εσάς τους τηλεθεατές…
Δώδεκα χρόνια είναι αυτά, δώδεκα σεζόν είναι αυτές, έντεκα χρόνια, το Ράδιο Αρβύλα φέτος είχε μια, δεν ξέρω ίσως ήταν και η μετακίνηση, πάντως νιώσαμε ότι ήταν μια πολύ όμορφη χρονιά. Αυτό εισπράξαμε και από εσάς και θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε πάρα πολύ», ανέφερε ο Αντώνης Κανάκης, ενώ ο παρουσιαστής δεν έκανε καμία αναφορά για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.

YouTube player
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.