Θρασύτατη ληστεία: Εισέβαλαν σε κατάστημα με… αυτοκίνητο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με αυτοκίνητο… εισέβαλαν σε υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας ηλεκτρονικών ειδών κλέφτες, σπάζοντας την κεντρική τζαμαρία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε γύρω στις 4:00πμ και σε αυτή συμμετείχαν έξι άτομα, πιθανότατα Ρομά.

Οι άγνωστοι εισέβαλαν στο κατάστημα, άρπαξαν ό,τι ήθελαν και στη συνέχεια αποχώρησαν.

Μάλιστα, άφησαν το αυτοκίνητο εκεί, καθώς είχε υποστεί σοβαρές ζημιές.

Οι δράστες είχαν μαζί τους και δεύτερο όχημα, στο οποίο φόρτωσαν τα κλοπιμαία -κυρίως ηλεκτρονικές συσκευές- και στη συνέχεια

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.