Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με Ζελένσκι – «Η Ελλάδα σταθερά στο πλευρό της Ουκρανίας»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Ο Έλληνας πρωθυπουργός διαβεβαίωσε τον πρόεδρο της Ουκρανίας για την αταλάντευτη θέση της Αθήνας στο δικαίωμα του Κιέβου να υπερασπιστεί την εθνική κυριαρχία της χώρας.

Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης επανέλαβε στον Βολοντίμιρ Ζελένσκι τη σταθερή θέση της Ελλάδας για στήριξη της Ουκρανίας και του δικαιώματός της να υπερασπιστεί την κυριαρχία και την εδαφική της ακεραιότητα, καθώς και την αλληλεγγύη της προς τον ουκρανικό λαό.

Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό της Ουκρανίας για όσο χρειαστεί, επισημαίνοντας ότι από την αρχή της ρωσικής εισβολής προσέφερε ανθρωπιστική και αμυντική στήριξη, ενώ έχει εφαρμόσει και εφαρμόζει το ευρωπαϊκό πλαίσιο κυρώσεων έναντι της Ρωσίας.

Τέλος, ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι αντάλλαξαν ευχές για το Πάσχα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.