Το «καρφί» Ανδρουλάκη στον Δούκα για την υποψηφιότητα Διαμαντοπούλου στον Νότιο Τομέα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένα μοναδικό …παραπολιτικό γέννησε η έμπνευση που είχε η Άννα Διαμαντοπούλου, να ανακοινώσει το μεσημέρι του Σαββάτου (28.03.2026) από βήματος του Συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ, την υποψηφιότητά της αφενός για την Κεντρική Επιτροπή, ως αναμενόταν, αφετέρου όμως ως υποψήφια βουλευτής στον Νότιο Τομέα.

«Αυτό δεν είναι λίγο …unfair;», αναρωτήθηκε ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, που βρίσκονταν στην Ολομέλεια του Συνεδρίου και άκουγε την Άννα Διαμαντοπούλου, για να λάβει μια… αφοπλιστική απάντηση από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Νίκο Ανδρουλάκη, που καθόταν δίπλα του.

«Εσύ, που πας και ζητάς συνδιαμόρφωση και προκριματικές… Αναγκάστηκε η γυναίκα να το κατοχυρώσει» είπε ο Νίκος Ανδρουλάκης στον Χάρη Δούκα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.