Βρέθηκε απανθρακωμένος μέσα στο σπίτι του

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένας 74χρονος άνδρας βρέθηκε απανθρακωμένος μέσα στη μονοκατοικία όπου διέμενε μόνος του, επί της οδού Γιαννιτσών, στην Καρδίτσα. Όπως αναφέρει το karditsapress, την Πυροσβεστική Υπηρεσία ειδοποίησαν γείτονες του ηλικιωμένου, καθώς διαπίστωσαν ότι έβγαινε καπνός από το σπίτι του. Άμεσα έφτασαν στο σημείο δυνάμεις της Πυροσβεστικής, που προχώρησαν σε κατάσβεση.

Δυστυχώς, όμως, ο ηλικιωμένος εντοπίστηκε απανθρακωμένος εντός του υπνοδωματίου. Από την Πυροσβεστική διενεργείται προανάκριση, προκειμένου να διευκρινιστούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ξέσπασε η φωτιά.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.