Βρέθηκε δεύτερο όπλο των ληστών της Γεωπονικής μέσα στο πανεπιστήμιο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένα δεύτερο όπλο, που εκτιμάται ότι χρησιμοποιήθηκε από τους ληστές της χρηματαποστολής στη Γεωπονική, βρέθηκε εντός κτηρίου του ιδρύματος.

Το όπλο βρήκε καθαρίστρια μέσα σε σακούλα, σε τουαλέτα του κτηρίου του πανεπιστημίου, το οποίο βρίσκεται απέναντι από το κτήριο στο οποίο έγινε η ληστεία.

Υπενθυμίζεται ότι ο ένας εκ των δύο ληστών συνελήφθη και σήμερα οδηγείται στον εισαγγελέα, ενώ ο δεύτερος κατάφερε να διαφύγει και αναζητείται.

Το συγκεκριμένο εύρημα οδηγεί στη σκέψη ότι ο δεύτερος δράστης ενδέχεται να κρυβόταν εντός του πανεπιστημίου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.