Επίθεση σε διμοιρία των ΜΑΤ εξαπέλυσαν, για μια ακόμη φορά, νεαρά άτομα, στην περιοχή των Εξαρχείων.
Ειδικότερα, στις 3:20 τα ξημερώματα, έριξαν βόμβες μολότοφ σε διμοιρία των ΜΑΤ, που βρισκόταν στην οδό Χαριλάου Τρικούπη και αμέσως μετά τράπηκαν σε φυγή.
Δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, ούτε έγινε κάποια προσαγωγή.
Η αστυνομία πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























