Ληστεία σημειώθηκε τα ξημερώματα σε αποθήκη φαρμακευτικής εταιρείας στον Αυλώνα. Η Αστυνομία εκτιμά πως πρόκειται για ένα ακόμη «χτύπημα» της γνωστής «συμμορίας των χρηματοκιβωτίων».
Ειδικότερα, στις 03:10 πέντε άντρες με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους εισέβαλαν στην αποθήκη της εταιρείας, που βρίσκεται στο 48ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας και με την απειλή καραμπίνας ακινητοποίησαν τον φύλακα και τον έδεσαν.
Αμέσως μετά πήγαν στο λογιστήριο, απ’ όπου σήκωσαν το χρηματοκιβώτιο, ενώ φεύγοντας πήραν το αυτοκίνητο του φύλακα.
Η αστυνομία πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























