Έξι οδηγούσαν δίκυκλα χωρίς δίπλωμα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Έξι άτομα συνελήφθησαν σήμερα από διάφορες υπηρεσίες της Διεύθυνσης Αστυνομίας Μαγνησίας, διότι οδηγούσαν δίκυκλα, χωρίς να διαθέτουν άδεια ικανότητας οδήγησης.
Οι παραβάσεις διαπιστώθηκαν στο πλαίσιο τροχονομικών ελέγχων.

Τέλος, αστυνομικοί του Α.Τ. Βελεστίνου συνελήφθησαν δύο Αλβανοί ηλικίας 56 και 20 χρονών, διότι βρισκόταν παράνομα στην Ελλάδα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.